۲-۱-مقدمه. ۹

 

۲-۲-آموزش از راه دور ۹

 

۲-۳-سیر تکامل آموزش از راه دور ۹

 

۲-۴-مفهوم یادگیری الکترونیکی ۱۱

 

۲-۵ تعاریف یادگیری الکترونیکی ۱۱

 

۲-۶-مزایای یادگیری الکترونیکی ۱۳

 

۲-۷-چالش های یادگیری الکترونیکی در ایران ۱۶

 

۲-۸- مدلهای آموزش الکترونیکی ۱۸

 

۲-۸-۱-آموزش همزمان یا کلاسهای آنلاین ۱۸

 

۲-۸-۲-آموزش غیر همزمان یا کلاسهای آفلاین ۱۸

 

۲-۸-۳-آموزش بر پایه کامپیوتر(CBT)

 

۲-۸-۴آموزش بر پایه اینترنت (IBT) 19

 

۲-۸-۵آموزش بر پایه وب ( WBT) 19

 

۲-۹-سیستم های یادگیری الکترونیکی ۱۹

 

۲-۹-۱ سیتم مدیریت یادگیری ۱۹

 

۲-۹-۲ سیتم مدیریت محتوای آموزشی   (LCMS) 20

 

۲-۱۰-مروری بر تحقیقات پیشین: ۲۰

 

۲-۱۰-۱فاکتورهای حیاتی موفقیت یادگیری الکترونیکی ۲۰

 

۲-۱۰-۲-مدل های موفقیت سیستم های اطلاعاتی ۲۳

 

۲-۱۰-۳ مدل های موفقیت سیستم های یادگیری الکترونیکی ۲۵

 

۲-۱۱-جمع بندی  مولفه های سنجش موفقیت یادگیری الکترونیکی ۳۱

 

فصل سوم: روش شناسی تحقیق

 

۳-۱- مقدمه : ۳۵

 

۳-۲- مدل تحلیلی پژوهش…. ۳۵

 

۳-۳-روش تحقیق : ۴۱

 

۳-۴- ابزار جمع آوری داده ها: ۴۱

 

۳-۵ جامعه آماری و روش نمونه گیری ۴۲

 

۳-۶ روائی پرسش نامه : ۴۲

 

۳-۷-پایائی پرسشنامه: ۴۳

 

۳-۸- روش تجزیه و تحلیل ۴۳

 

۳-۹روشهای تصمیم گیری چند معیاره MCDM… ۴۴

 

۳-۹-۱روشAHP. 45

 

۳-۹-۲روشANP. 45

 

۳-۹-۳گام های فرایند ANP. 45

 

۳-۹-۴منطق فازی ۴۹

 

۳-۹-۵مجموعه های فازی ۴۹

 

۳-۹-۶اعداد فازی مثلثی ۵۰

 

۳-۹-۷فرایند تحلیل شبکه فازی ۵۰

 

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها

 

۴-۱-مقدمه. ۵۴

 

۴-۲- آمار توصیفی ۵۵

 

۴-۲-۱جنسیت: ۵۷

 

۴-۲-۲ –سطح تحصیلات ۵۵

 

۴-۲-۳- میزان تجربه در حوزه یادگیری الکترونیکی ۵۵

 

۴-۲-۴- توزیع فراوانی پاسخ دهنده گان به تفکیک استاد و دانشجو. ۵۶

 

۴-۲-۵ توزیع فراوانی سنی پاسخ دهندگان ۵۶

 

۴-۳- آمار تحلیلی ۵۷

 

۴-۳-۱ – تجزیه و تحلیل داده های پرسشنامه شناسایی عوامل موفقیت سیستم های یادگیری الکترونیکی ۵۷

 

۴-۳-۱-۱ تحلیل فرضیه های تحقیق………………………………………………………………………………………………………………۶۰

 

۴-۳-۲- تجزیه و تحلیل داده های پرسشنامه الویت بندی عوامل موثر بر موفقیت سیستم های یادگیری الکترونیکی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۶۴٫

 

فصل پنجم : نتیجه گیری

 

۵-۱-مقدمه: ۸۹

 

۵-۲-بحث و نتیجه گیری ۸۹

 

۵-۳-محدودیت های تحقیق ۹۳

 

۵-۴- پیشنهادهای عمومی:…………………………………………………………………………………………………………………………………۹۳

 

۵-۶-پیشنهادهایی برای تحقیقات آینده. ۹۵

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت  jemo.ir  مراجعه نمایید.

مراجع ۹۷

 

 

 

 

 

پیوستها:

 

پیوست الف : پرسشنامه شماره۱………………………………………………………………………………………………………….۱۰۲

 

پیوست ب : پرسشنامه شماره ۲ …………………………………………………………………………………………………………۱۰۷

 

 

 

فهرست جداول

 

عنوان                                                                                                                 صفحه

 

جدول۲-۱ تحقیقات انجام شده در ارتباط با مولفه های سنجش موفقیت یادگیری الکترونیکی…………………….۳۲

 

جدول۳-۱ مولفه هاو شاخص های سنجش موفقیت سیستم یادگیری الکترونیکی دانشگاهها  ………………………۳۹

 

جدول ۳-۲مقیاس متغییر های زبانی با اعداد فازی مثلثی ۴۶

 

جدول ۴-۱ نتایج اندازه های KMO  و آزمون کرویت بارتلت و ضرایب اعتبار عامل ها ۵۷

 

جدول۴-۲ ماتریس عامل های چرخش یافته به شیوه واریماکس و  تحلیل گویه ها ۵۸

 

جدول۴- ۳بررسی پایایی پرسشنامه با استفاده از آزمون الفای کرونباخ ۵۹

 

جدول ۴-۴ آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین عوامل و کل آزمون ۶۰

 

جدول ۴-۵بررسی میانگین و انحراف معیار سوالات پرسشنامه بر اساس نظر متخصصان ۶۰

 

جدول ۴-۶ بررسی مقایسه ای نظر متخصصان بر اساس آزمون t 61

 

جدول ۴-۷میانگین مقایسات زوجی مولفه ها نسبت به هدف (ماتریس w21) ۶۷

 

جدول ۴-۸:ماتریس W22 مولفه های سیستم یادگیری الکترونیکی ۶۸

 

جدول ۴-۹ :ماتریس Wi مولفه های سیستم یادگیری الکترونیکی ۶۹

 

جدول۴-۱۰   وزن فازی هر یک از  مولفه های موفقیت سیستم یادگیری الکترونیکی ۶۹

 

جدول ۴-۱۱میانگین مقایسات زوجی شاخص های کیفیت سیستم و زیر ساخت (ماتریس w21) ۷۱

 

جدول ۴-۱۲ :ماتریس W22 شاخص های کیفیت سیستم و زیر ساخت… ۷۱

 

جدول۴-۱۳ :ماتریس Wi شاخص های کیفیت سیستم و زیر ساخت… ۷۲

 

جدول۴-۱۴ وزن فازی هر یک از  شاخص های کیفیت سیستم و زیر ساخت… ۷۲

 

جدول۴-۱۵ میانگین مقایسات زوجی شاخص های کیفیت خدمات (ماتریس w21) ۷۴

 

جدول۴-۱۶ :ماتریس W22 شاخص های کیفیت خدمات با یکدیگر. ۷۴

 

جدول۴-۱۷  :ماتریس Wi شاخص های کیفیت خدمات… ۷۴

 

جدول۴-۱۸  وزن فازی هر یک از  شاخص های کیفیت خدمات… ۷۵

 

جدول ۴-۱۹میانگین مقایسات زوجی شاخص های کیفیت اطلاعات (ماتریس w21) ۷۷

 

جدول۴-۲۰  :ماتریس W22 شاخص های کیفیت اطلاعات… ۷۷

 

جدول۴-۲۱ :ماتریس Wi شاخص های کیفیت  اطلاعات… ۷۸

 

جدول ۴-۲۲ وزن فازی هر یک از  شاخصهای کیفیت اطلاعات… ۷۸

 

جدول ۴-۲۳میانگین مقایسات زوجی شاخص های خصوصیات دانشجو  (ماتریس w21) ۸۰

 

جدول  ۴-۲۴  :ماتریس W22 شاخص های خصوصیات دانشجو. ۸۰

 

جدول ۴-۲۵  :ماتریس Wi شاخص های خصوصیات دانشجو. ۸۱

 

جدول۴-۲۶ وزن فازی هر یک از  شاخصهای خصوصیات دانشجو. ۸۱

 

جدول۴-۲۷ میانگین مقایسات زوجی شاخص های خصوصیات استاد (ماتریس w21) ۸۳

 

جدول ۴-۲۸ماتریس W22 شاخص های خصوصیات استاد. ۸۳

 

جدول ۴-۲۹ :ماتریس Wi شاخص های خصوصیات استاد. ۸۴

 

جدول ۴-۳۰ وزن فازی هر یک از  شاخصهای خصوصیات استاد. ۸۴

 

جدول۴-۳۱ میانگین مقایسات زوجی شاخص های عوامل پشتیبانی (ماتریس w21) ۸۶

 

جدول۴-۳۲ :ماتریس W22 شاخص های عوامل پشتیبانی ۸۶

 

جدول۴-۳۳  :ماتریس Wi شاخص های عوامل پشتیبانی ۸۷

 

جدول۴-۳۴   وزن فازی هر یک از  شاخصهای عوامل پشتیبانی ۸۷

 

جدول۵-۱ : وزن هر یک از مولفه ها و شاخص های موفقیت سیستم یادگیری الکترونیکی ۹۱

 

جدول ۵-۲ مقایسه مدل تحقیق با مدل های مشابه…………………………………………………………………………………………۹۲

 

 

 

 

 

فهرست نمودارها

 

عنوان                                                                                                   صفحه

 

نمودار ۳-۲ مقیاس متغیرهای کلامی با اعداد فازی مثلثی……………………………………………………………………………….۴۷

 

نمودار۴-۱ توزیع فراوانی جنسیت پاسخ دهندگان ۵۴

 

نمودار۴-۲ توزیع فراوانی سطح تحصیلات پاسخ دهندگان ۵۵

 

نمودار ۴-۳ توزیع فراوانی میزان تجربه در حوزه یادگیری الکترونیکی پاسخ دهندگان ۵۵

 

نمودار۴-۴ توزیع فراوانی پاسخ دهندگان به تفکیک استاد و دانشجو. ۵۶

 

نمودار۴-۵رده سنی پاسخ دهندگان ۵۶

 

نمودار۴-۶نمودار سنگ ریزه به منظور نمایش تعداد عامل های پرسشنامه. ۵۹

 

 

 

فهرست شکل ها

 

عنوان                                                                                                              صفحه

 

شکل ۲-۱- عوامل حیاتی موفقیت یادگیری الکترونیکی ۲۲

اقلیت های زبانی در ایران

پایان نامه جرم قاچاق مشروبات الکلی در پرتو نظپایان نامه حقوق با موضوع نظریه های مبتنی بر واکنش اجتماعی علیه جرمریات جرم شناختی

فروش پایان نامه حقوق :تاثیر تغذیه در اختلال های روانی منتهی به جرم

  ,های ,۲ ,۴ ,۳ ,یادگیری ,  ۲ ,یادگیری الکترونیکی ,  جدول ,  جدول۴ ,جدول ۴ ,سیستم یادگیری الکترونیکی ,موفقیت سیستم یادگیری ,موفقیت یادگیری الکترونیکی ,سنجش موفقیت سیستم

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پرتال جامع علوم_پایگاه خبری سیناپس دانلود سریال کره ای تلاشی برای دانستن پاورپوینت استعدادیابی در فوتبال شب شعر بلبرینگ دانلود رایگان کتاب نقشه کشی سازه صدای سکوت ♥♥♥ پرسپولیس ♥♥♥