۲-۱-مقدمه. ۹
۲-۲-آموزش از راه دور ۹
۲-۳-سیر تکامل آموزش از راه دور ۹
۲-۴-مفهوم یادگیری الکترونیکی ۱۱
۲-۵ تعاریف یادگیری الکترونیکی ۱۱
۲-۶-مزایای یادگیری الکترونیکی ۱۳
۲-۷-چالش های یادگیری الکترونیکی در ایران ۱۶
۲-۸- مدلهای آموزش الکترونیکی ۱۸
۲-۸-۱-آموزش همزمان یا کلاسهای آنلاین ۱۸
۲-۸-۲-آموزش غیر همزمان یا کلاسهای آفلاین ۱۸
۲-۸-۳-آموزش بر پایه کامپیوتر(CBT)
۲-۸-۴آموزش بر پایه اینترنت (IBT) 19
۲-۸-۵آموزش بر پایه وب ( WBT) 19
۲-۹-سیستم های یادگیری الکترونیکی ۱۹
۲-۹-۱ سیتم مدیریت یادگیری ۱۹
۲-۹-۲ سیتم مدیریت محتوای آموزشی (LCMS) 20
۲-۱۰-مروری بر تحقیقات پیشین: ۲۰
۲-۱۰-۱فاکتورهای حیاتی موفقیت یادگیری الکترونیکی ۲۰
۲-۱۰-۲-مدل های موفقیت سیستم های اطلاعاتی ۲۳
۲-۱۰-۳ مدل های موفقیت سیستم های یادگیری الکترونیکی ۲۵
۲-۱۱-جمع بندی مولفه های سنجش موفقیت یادگیری الکترونیکی ۳۱
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
۳-۱- مقدمه : ۳۵
۳-۲- مدل تحلیلی پژوهش…. ۳۵
۳-۳-روش تحقیق : ۴۱
۳-۴- ابزار جمع آوری داده ها: ۴۱
۳-۵ جامعه آماری و روش نمونه گیری ۴۲
۳-۶ روائی پرسش نامه : ۴۲
۳-۷-پایائی پرسشنامه: ۴۳
۳-۸- روش تجزیه و تحلیل ۴۳
۳-۹روشهای تصمیم گیری چند معیاره MCDM… ۴۴
۳-۹-۱روشAHP. 45
۳-۹-۲روشANP. 45
۳-۹-۳گام های فرایند ANP. 45
۳-۹-۴منطق فازی ۴۹
۳-۹-۵مجموعه های فازی ۴۹
۳-۹-۶اعداد فازی مثلثی ۵۰
۳-۹-۷فرایند تحلیل شبکه فازی ۵۰
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱-مقدمه. ۵۴
۴-۲- آمار توصیفی ۵۵
۴-۲-۱جنسیت: ۵۷
۴-۲-۲ –سطح تحصیلات ۵۵
۴-۲-۳- میزان تجربه در حوزه یادگیری الکترونیکی ۵۵
۴-۲-۴- توزیع فراوانی پاسخ دهنده گان به تفکیک استاد و دانشجو. ۵۶
۴-۲-۵ توزیع فراوانی سنی پاسخ دهندگان ۵۶
۴-۳- آمار تحلیلی ۵۷
۴-۳-۱ – تجزیه و تحلیل داده های پرسشنامه شناسایی عوامل موفقیت سیستم های یادگیری الکترونیکی ۵۷
۴-۳-۱-۱ تحلیل فرضیه های تحقیق………………………………………………………………………………………………………………۶۰
۴-۳-۲- تجزیه و تحلیل داده های پرسشنامه الویت بندی عوامل موثر بر موفقیت سیستم های یادگیری الکترونیکی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۶۴٫
فصل پنجم : نتیجه گیری
۵-۱-مقدمه: ۸۹
۵-۲-بحث و نتیجه گیری ۸۹
۵-۳-محدودیت های تحقیق ۹۳
۵-۴- پیشنهادهای عمومی:…………………………………………………………………………………………………………………………………۹۳
۵-۶-پیشنهادهایی برای تحقیقات آینده. ۹۵
برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت jemo.ir مراجعه نمایید. |
مراجع ۹۷
پیوستها:
پیوست الف : پرسشنامه شماره۱………………………………………………………………………………………………………….۱۰۲
پیوست ب : پرسشنامه شماره ۲ …………………………………………………………………………………………………………۱۰۷
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول۲-۱ تحقیقات انجام شده در ارتباط با مولفه های سنجش موفقیت یادگیری الکترونیکی…………………….۳۲
جدول۳-۱ مولفه هاو شاخص های سنجش موفقیت سیستم یادگیری الکترونیکی دانشگاهها ………………………۳۹
جدول ۳-۲مقیاس متغییر های زبانی با اعداد فازی مثلثی ۴۶
جدول ۴-۱ نتایج اندازه های KMO و آزمون کرویت بارتلت و ضرایب اعتبار عامل ها ۵۷
جدول۴-۲ ماتریس عامل های چرخش یافته به شیوه واریماکس و تحلیل گویه ها ۵۸
جدول۴- ۳بررسی پایایی پرسشنامه با استفاده از آزمون الفای کرونباخ ۵۹
جدول ۴-۴ آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین عوامل و کل آزمون ۶۰
جدول ۴-۵بررسی میانگین و انحراف معیار سوالات پرسشنامه بر اساس نظر متخصصان ۶۰
جدول ۴-۶ بررسی مقایسه ای نظر متخصصان بر اساس آزمون t 61
جدول ۴-۷میانگین مقایسات زوجی مولفه ها نسبت به هدف (ماتریس w21) ۶۷
جدول ۴-۸:ماتریس W22 مولفه های سیستم یادگیری الکترونیکی ۶۸
جدول ۴-۹ :ماتریس Wi مولفه های سیستم یادگیری الکترونیکی ۶۹
جدول۴-۱۰ وزن فازی هر یک از مولفه های موفقیت سیستم یادگیری الکترونیکی ۶۹
جدول ۴-۱۱میانگین مقایسات زوجی شاخص های کیفیت سیستم و زیر ساخت (ماتریس w21) ۷۱
جدول ۴-۱۲ :ماتریس W22 شاخص های کیفیت سیستم و زیر ساخت… ۷۱
جدول۴-۱۳ :ماتریس Wi شاخص های کیفیت سیستم و زیر ساخت… ۷۲
جدول۴-۱۴ وزن فازی هر یک از شاخص های کیفیت سیستم و زیر ساخت… ۷۲
جدول۴-۱۵ میانگین مقایسات زوجی شاخص های کیفیت خدمات (ماتریس w21) ۷۴
جدول۴-۱۶ :ماتریس W22 شاخص های کیفیت خدمات با یکدیگر. ۷۴
جدول۴-۱۷ :ماتریس Wi شاخص های کیفیت خدمات… ۷۴
جدول۴-۱۸ وزن فازی هر یک از شاخص های کیفیت خدمات… ۷۵
جدول ۴-۱۹میانگین مقایسات زوجی شاخص های کیفیت اطلاعات (ماتریس w21) ۷۷
جدول۴-۲۰ :ماتریس W22 شاخص های کیفیت اطلاعات… ۷۷
جدول۴-۲۱ :ماتریس Wi شاخص های کیفیت اطلاعات… ۷۸
جدول ۴-۲۲ وزن فازی هر یک از شاخصهای کیفیت اطلاعات… ۷۸
جدول ۴-۲۳میانگین مقایسات زوجی شاخص های خصوصیات دانشجو (ماتریس w21) ۸۰
جدول ۴-۲۴ :ماتریس W22 شاخص های خصوصیات دانشجو. ۸۰
جدول ۴-۲۵ :ماتریس Wi شاخص های خصوصیات دانشجو. ۸۱
جدول۴-۲۶ وزن فازی هر یک از شاخصهای خصوصیات دانشجو. ۸۱
جدول۴-۲۷ میانگین مقایسات زوجی شاخص های خصوصیات استاد (ماتریس w21) ۸۳
جدول ۴-۲۸ماتریس W22 شاخص های خصوصیات استاد. ۸۳
جدول ۴-۲۹ :ماتریس Wi شاخص های خصوصیات استاد. ۸۴
جدول ۴-۳۰ وزن فازی هر یک از شاخصهای خصوصیات استاد. ۸۴
جدول۴-۳۱ میانگین مقایسات زوجی شاخص های عوامل پشتیبانی (ماتریس w21) ۸۶
جدول۴-۳۲ :ماتریس W22 شاخص های عوامل پشتیبانی ۸۶
جدول۴-۳۳ :ماتریس Wi شاخص های عوامل پشتیبانی ۸۷
جدول۴-۳۴ وزن فازی هر یک از شاخصهای عوامل پشتیبانی ۸۷
جدول۵-۱ : وزن هر یک از مولفه ها و شاخص های موفقیت سیستم یادگیری الکترونیکی ۹۱
جدول ۵-۲ مقایسه مدل تحقیق با مدل های مشابه…………………………………………………………………………………………۹۲
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار ۳-۲ مقیاس متغیرهای کلامی با اعداد فازی مثلثی……………………………………………………………………………….۴۷
نمودار۴-۱ توزیع فراوانی جنسیت پاسخ دهندگان ۵۴
نمودار۴-۲ توزیع فراوانی سطح تحصیلات پاسخ دهندگان ۵۵
نمودار ۴-۳ توزیع فراوانی میزان تجربه در حوزه یادگیری الکترونیکی پاسخ دهندگان ۵۵
نمودار۴-۴ توزیع فراوانی پاسخ دهندگان به تفکیک استاد و دانشجو. ۵۶
نمودار۴-۵رده سنی پاسخ دهندگان ۵۶
نمودار۴-۶نمودار سنگ ریزه به منظور نمایش تعداد عامل های پرسشنامه. ۵۹
فهرست شکل ها
عنوان صفحه
شکل ۲-۱- عوامل حیاتی موفقیت یادگیری الکترونیکی ۲۲
فروش پایان نامه حقوق :تاثیر تغذیه در اختلال های روانی منتهی به جرم
,های ,۲ ,۴ ,۳ ,یادگیری , ۲ ,یادگیری الکترونیکی , جدول , جدول۴ ,جدول ۴ ,سیستم یادگیری الکترونیکی ,موفقیت سیستم یادگیری ,موفقیت یادگیری الکترونیکی ,سنجش موفقیت سیستم
درباره این سایت